sobota, 2 czerwca 2012

so sory .

no witam was.

 tak wiem, że ostatnio kompletnie zaniedbuje to opowiadanie. głupio się przyznać ale to wszystko przez nowe opowiadanie i czerwiec, który jest ostatnim miesiącem nauki a jak wiadomo jestem w 3 klasie i muszę wszystko pozdawać najlepiej jak mogę. w czasie kiedy nie pisałam tu, pisałam na drugim blogu już  czwarty rozdział . nie wiem dlaczego ale tamto opowiadanie bardziej mi się podoba i mam nadzieję, że wam także przypadnie do gustu . http://mysterious-crescent.blogspot.com/ . jest tutaj 22 obserwatorów a tam tylko 3, więc dajcie mi moc żebym mogła pisać też tu, a zrobicie to prostą czynnością jaką jest przeczytanie właśnie tego. click  . nie pytajcie mnie kiedy będzie TUTAJ rozdział bo nie wiem, to zależy tylko od was.
czekam na wasze opinie, jeśli ich nie będzie .. to przykro mi ..


Nicolet . ♥



6 komentarzy:

  1. tamte opowiadanie jest cudowne , ale to jest moje ulubione , proszę nie przestawaj go pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, to i tamto też.
    no dawaj w końcu TU odcinek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pisz tam!!! dawaj tu!!!! ja cie prosze niech sie jej ulozy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz dalllej błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ten blog jest nalepsiejszy ! nie przestawaj pisać ! i szybko nich rodział mi sie tu pojawi !! ja tu od zmysłów odchodzę , kiedy to bedzie nowy rozdział !! :D pisz pisz !! ;PP i to szybko bo ja zaraz uschne od tego braku rozdziału ! ! a i żeby było potem wszystko dobże bo nie zniose san enduu ;(( MA BYC HAPPY END !!!! ;DD

    OdpowiedzUsuń