niedziela, 27 maja 2012

ważne !



no więc mam nowe opowiadanie ! dość nietypowe i inne niż poprzednie. może i nie jest o One Direction ale proszę wejdźcie i zapoznajcie się z nim . jest tutaj sporo osób 20 obserwatorów i prawie 10 tysięcy wejść. proszę pomóżcie mi i wchodźcie komentować . dla was to chwila a dla mnie dużo. nie chodzi tylko o pozytywne bo krytykę również przyjmuję. prolog już jest, więc jeśli będziecie zainteresowani dodam rozdział. jeśli polecicie mnie lub udostępnicie to napiszcie w komentarzu a się odwdzięczę . <3

aha i jeszcze jedna bardzo ważna informacja. nie kończę z tym opowiadaniem, spokojnie doprowadzę go do końca.:)

1 komentarz:

  1. Zaraz zaglądam :)
    Mam pytanie . Kiedy didasz kolejny rozdział ? Bardzo sie niecierpliwie :)
    Pozdrowionka,
    Gośka :*

    OdpowiedzUsuń